ورزش و جوانان شهر وحیدیه

جلسه شورای ورزش شهر وحیدیه برگزار شد

ورزش وحیدیه | سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

این جلسه روز دوشنبه مورخ یازدهم مرداد ماه سال نود و پنج راس ساعت پانزده با حضور کلیه اعضای محترم شهر وحیدیه  و آقای قنبریان مسئول محترم ورزش و جوانان شهر وحیدیه و جناب آقای مهندس سلامت بخش شهردار محترم شهر وحیدیه در راستای ترویج و توسعه ورزش با محوریت همگانی کردن ورزش با تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید، وارد دستور کار گردید و در آغاز ریاست محترم شورا ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و همچنین به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت، میلاد مسعود حضرت معصومه(س) و همچنین حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به مدعوین جلسه تبریک نمودند، در ادامه از زحمات مسئول محترم ورزش و جوانان شهر و همچنین شهردار محترم به جهت برنامه ریزی و احداث فضاهای ورزشی مناسب در سطح شهر تقدیر و تشکر نمودند . ایشان اظهار داشتند : همگانی شدن ورزش برای تمام گروه های سنی و با هدف تأمین سلامت جسمی و روانی، غنی سازی اوقات فراغت، گسترش روابط اجتماعی، دور شدن از زندگی ماشینی،افزایش کارایی برای رشد ورزش قهرمانی بسیار ضروری می باشد .

 آقای قنبریان مسئول محترم ورزش و جوانان شهر وحیدیه  از اعضای محترم شورای اسلامی و شهردار توانمند به حمایت از توسعه ورزش همگانی تشکرکرده  و سپس گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته دفتر ورزش و جوانان شهر در رشته های مختلف ورزشی ارائه نموده و عنوان کردند که برای همگانی کردن ورزش در شهر نیاز به کمک و مساعدت شهرداری و شورای اسلامی در خصوص تامین منابع مالی می باشد . برگزاری مسابقات در رشته های مختلف از قبیل : دو همگانی ، دوی 100 متر ، پرش طول ، شطرنج تیمی (هر خانواده یک تیم ) ، والیبال آزاد ، فوتسال نونهالان ، جشنواره هنرهای رزمی و همایش پیاده روی خانوادگی در 22 مرداد با همکاری شهرداری محترم در دستور کار دفتر ورزش و جوانان وحیدیه می باشد.

جناب آقای مهندس سلامت بخش شهردار محترم شهر وحیدیه: ضمن تشکر از اعضای محترم و مسئول محترم ورزش و جوانان، گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص احداث فضاهای ورزشی، نصب و احداث وسایل ورزشی و تفریحی در پارک های سطح شهر، پیگیری و اهتمام جهت احداث زمین چمن مصنوعی، برنامه ریزی جهت احداث پارک سلامت مطالبی را عنوان و تأکید داشتند: ورزش همگانی و پرداختن عامه مردم به ورزش حتی در زمانی کوتاه با توجه به امکانات و فضاهای ورزشی موجود را امری ضروری دانستند و در این میان وظیفه اصلی اداره ورزش و جوانان و سایر نهادها ذیربط درخصوص دعوت و ترغیب مردم به ورزش همگانی مانند پیاده روی ، دوچرخه سواری، کوه پیمایی ، ورزش های بومی و محلی عنوان داشتند . در ادامه از حضور مسئولین محترم ادارات شهر در ورزش صبحگاهی که با برنامه ریزی مسئول محترم ورزش وجوانان شهر صورت پذیرفته، تقدیر و تشکر نمودند و نسبت به عمومی کردن این مهم در بین شهروندان محترم ابراز امیدواری کردند . در ادامه هریک از اعضای شورا پیرامون موضوع فوق به تشریح نظرات و پیشنهادات مطرح و پس از بحث و تبادل نظر موارد ذیل اتخاذ تصمیم گردید :

1-    مقرر گردید برنامه ریزی درخصوص برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی با شعار ورزش برای همه و ترغیب شهروندان محترم به ورزش همگانی صورت پذیرد .

2-    مقرر گردید اداره ورزش و جوانان برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری مسابقات دوره ای در رشته های مختلف ورزشی از قبیل طناب کشی، دو میدانی، شطرنج و ورزش های بومی و محلی با هماهنگی شورا و شهرداری اقدم نماید .

3-    بستر سازی و ایجاد تجهیزات ورزشی و تفریحی در پارک های سطح شهر انجام گیرد.

4-    بررسی موانع و راهکارهای ارتقاء ورزش همگانی بخصوص اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی

5-    پیگیری توسط شورا و شهرداری وحیدیه جهت احداث پارک سلامت

6-    مقرر گردید فضایی مناسب جهت ورزش با شرایط مناسب در اختیار بانوان قرار گیرد.


  • ورزش وحیدیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی