ورزش و جوانان شهر وحیدیه

اطلاعیه دفتر ورزش و جوانان شهر وحیدیه به مناسبت روز جهانی قدس

ورزش وحیدیه | پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

دفتر ورزش و جوانان شهر وحیدیه با صدور اطلاعیه ای ورزشکاران  محترم را دعوت به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس کرد.

 متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل می باشد:

روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و نشانی ازعمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی(ره) است.

صهیونیست غاصب باید بداند که امت اسلامی و بویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند .

دفتر ورزش و جوانان شهر وحیدیه  ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره ) که فرمودند: « قدس متعلق به مسلمین است»  و منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) و تاثی از خون شهدا به ویژه شهدای شهر وحیدیه و با اعتقاد کامل به حقانیت ملت مظلوم فلسطین، حمایت راسخ خود را از مردم مظلوم و زجرکشیده فلسطین و مبارزه مسلمانان جهان در راه بیداری اسلامی برای آزادی فلسطین عزیز اعلام می‌دارد.

دفتر ورزش و جوانان شهر وحیدیه  از ورزشکاران آگاه و عدالت جوی ایران اسلامی دعوت می‌نماید با حضور گسترده و همیشگی‌شان در راهپیمایی روز قدس، پاسخ قاطعانه‌ای به استکبار جهانی و به ویژه شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و تروریست اسرائیل داده و نشان دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد و ان شاءالله بزودی شاهد فروپاشی نظام غاصب و طلوع صبح آزادی در قبله نخست مسلمین باشیم.

                                                دفتر ورزش و جوانان شهر وحیدیه 


  • ورزش وحیدیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی